Wednesday, October 20, 2010

Windbell

This year punya hari raya saya tidak pergi beraya rumah kawan but saya ada pergi ikut gathering To.Get.Her Aidilfitri di Windbell Tanjung aru beach 3. Memang happening lar ni Gathering coz ada 9 community yang join ni gathering kalau saya tidak silap kalau silap tolong betulkan. so community yang terlibat: Jebat.net, Sabahan.net, UtaraFm, SBSOS, SSBN, Menu Crew, Kenariaz Crew ada 3 lagi Community yang sia lupa napa siou a.k.a sorry lupa nama community kamurang hehehe.. well pendekan cerita, time kami menjamu selera kami di hidangkan lagu² yang di nyanyikan dari setiap wakil community dimana wakil Sbsos di wakili oleh Ane wif he lover Amir yang mendendangkan lagu Rod Steward "i dont want to talk about it" mimang pasangan serasi lar. Manakala SSBN di wakili oleh Ah Boy a.k.a Calvin yang mendendangkan lagu Terima kasih dari Awie. untuk pendekan lagi cerita saya coz saya tidak ingat semua tu nama penyanyi and cerita kopi kami, Acara gathering kami bersurai pada pukul 9.45 pm. so ini gambar² yang sempat saya copy dari Amir, Epeace, Ann dan Photographer lain.
From Left Dora adorable Soujiro :p and ms urat ochie



To.Get.Her Aidifitri
Me & Epeace

Me & Yus
I Love Music

Wakil SBSOS Amir & Ane
Soujiro tOm

No comments: