Wednesday, October 20, 2010

Kehilangan Orang Yang di sayangi. RIP Aunty God Bless Your Soul Amen

Kadangkala kita tidak tahu bahawa seseorang yang kita sayangi akan hilang di depan mata kita suatu hari nanti kan? Jumaat jam 3 petang, kami di gemparkan satu berita yang mengatakan aunty kami cedera parah  and koma di langgar kereta. Fuh!! naik darah pigi kepala saya sikit lagi pitam.. so jam 4 gitu, saya, my mum, and aunty saya punya son josuah & jordan pergi ICU maw tengok condition aunty saya.. when kami sampai sana punya sakit hati saya tengok condition aunty saya... aunty saya tidak sedarkan diri sedih betul saya lihat. pendekan cerita kami semua balik rumah untuk berehat bcoz besok dia maw pigi lawat aunty saya lagi. Namun~~

Tepat jam 1:00am 15 Oct 2010, Saya kena call dari bilik ICU yang mengatakan keadaan aunty saya sangat² critical dan doctor m'yuruh kami sekeluarga pergi hospital dengan secepat mungkin.. Belum sempat kami sampai di hospital, Pihak hospital menelefon dadi saya dan mengatakan aunty saya tidak dapat di selamatkan lagi. Hati saya sangat pedih, apatah lagi melihat dadi saya. dadi saya kelihatan bingung sekali bcoz aunty saya anak bongsu antara semua adik beradik.Aunty[Arwah] saya lagi duluan pergi dari mama dia [grandma].

Pendekan story ni lagi, Semua ahli keluarga kami dari kampung mahupun yang menetap di bandar datang ke pengkebumian Aunty[Arwah] di Tanah pekuburan Islam Batu 2 Jalan taman keramat. Saya teramat sedih sehingga menangis melihat anak² aunty saya yang masih kecil and my grandma. Dari bilik mayat hingga ke tanah pekebumian dorang tidak henti² menangis.. bukan saja mereka tapi semua kaum kerabat kami menangis. Tapi Tuhan lebih menyayangi aunty saya dia lebih awal pergi dari kami.so my story about my aunt end here.. saya tidak mau panjangkan story yang myayat hati ni. stop titik noktah.

Our Beloved Aunty May Ur soul Bless By God Amen and Rest In Peace!


Soujiro tOm



No comments: